Update

Efter lunchen drog vi ut med Jimmies nya piska.
Den är såå cool, och den är lättare att använda än den andra. Vi var ute i över en timme och bara lekte med den. Jag blev arg på en geting så Jimmie sa att jag skulle piska den och tro på sjuttsiken att jag fick den! Ha, die bitch die. En vacker dag ska jag bli lika duktig som Jimmie. Han är verkligen så sjukt skillad med den att det tillochmed är roligt att bara titta på :)

På tal om andra roliga saker så kollade jag precis mitt konto och upptäcke att jag hade pengar! Fattade ingenting, ingen kan ju av misstag ha fört över 1200 spänn så jag ringde till mamma och frågade vad sjuttsiken det är som händer. Hon frågade vad det stod på noteringen och när jag läste upp det så utbrister hon: Men Michaela, du har ju fått skatteåterbäring! Haha, fatta coolt, så nu är jag lite halvtät sådär :D

Fick veta igår också att man får lön från telemarketing jobbet den 25 så det är ju nice. Nu kanske jag klarar mig fram till dess. Undrar när man får lön från det andra jobbet O_o Har fått schema från båda jobben nu så ska kolla upp litegrann vilka dagar jag kommer att jobba.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0