Torsdag

Igårkväll var vi alltså hos Dennis.
Eller kvällen började hemma hos oss med Menos och Mao, vi var ute och lekte med piskorna och det var baotaskoj. Sedan blev det massa youtube klipp som vanligt med inriktning på Dan Bäckman den här gången. Kvällen vad fylld av beslutsångest, ena sekunden skulle vi gå till Dennis och i andra sekunden kändes det alldeles för långt att gå, men det slutade iallfall med att vi drog dit någongång vi halv 1-1 och det blev rätt nice ^^

Det var trevliga pratstunder och dåliga magitricks men en väldigt underhållande kväll :)

Idag är det jobb som gäller! Min sista sleka vecka om ni kollade schemat som jag la ut tidigare. Gud ändå, jag är bara ledig på torsdagar typ, gosh! Ska njuta av de dagar som är kvar så mycket som möjligt och sooova, så att jag kanske har kraft att börja jobba 06.00. Men nu är det promenad med William och laga god frukost som är planen. Funderar på att överraska Jimmie med nån baotagod frukost när han vaknar. Ska kolla vad som finns ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0