Torsdag

Yeah, jag har fått inloggning till skoldatorerna nu!
Nu finns det äntligen någonting att göra under alla dessa håltimmar. Idag hade vi dock en riktig teoretisk lektion som jag faktiskt skulle vara med på. Hästkunskap, vi pratade om sårskador och kollade på bilder som var så läskiga att vissa fick gå därifrån. Men det verkar vara en intressant kurs där man får lära sig mycket. Där fick jag även min första läxa! Haha, jag blev nästan löjligt glad över att ha någonting att göra i mörkret där hemma. Bara för det har strömmen säkert gått igång när jag kommer hem xD

Nu sitter jag och väntar på bussen som går 16.20, den kommer fram vid 17.00 så då är det bara att springa över till resultat där jag ska jobbajobba stenhårt. Haha, nä men ska jobba iallfall och fördriva lite tid. Imorgon är näst sista coop jobbet btw, känns fortfarande bra att ha sagt upp mig och ser fram emot sovmorgnarna! Men har fortfarande inte fått mitt lösenord vilket suger för innan jag har tidsrapporterat kan jag inte få min dumma lön. Menmen, får prata med dom om det.

Förutom jobb imorgon så har jag för mig att det är Hejdå-fest också, så det blir att sova ett tag efter jobbet för att orka med kvällen/natten. Hoppas att det blir skojsigt iallfall. Det blir nog en bra helg för på lördag ska me und Jimmie på kräftskiva hos Alex. Jimmie vill köpa med sig surströmming men jag känner mig lite lätt tveksam till det xD Något ska vi såklart ta med oss men förhoppningsvis inte surströmming.

På tal om sura saker så färgade jag håret igår för att få en naturligare blond nyans. Vad tror ni händer? Ingenting förutom att håret nu är ännu ljusare om det är möjligt och det orange/gula har inte försvunnit alls. Det betyder att jag ändå måste köpa den andra färgen så att jag blir gråhårig ett tag innan det tvättas ur. Ni får ha överseende med att mössan kommer att vara min bästa vän under den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0