Tisdag

Skolan är verkligen chillebiffen!
Trevligt folk, bra lärare och fina hästar + att jag fick en överraskning idag av min mentor som hade pratat ihop sig med andra lärare.

Jag var förbi idag och gav henne mina betyg så att hon skulle se vilka ämnen jag har läst och när jag träffade henne nästa gång frågade hon om jag skulle ha någonting emot att bara gå där 1 år. Wtf tänkte jag då men sen förklarade hon att jag har bara några få kurser kvar för att få ett slutbetyg och att om de kan få ihop ett specialschema åt mig så får jag ta studenten i år!!! Ingenting är riktigt besämt än men dom vill att jag ska göra så för att slippa alla onödiga håltimmar med tanke på de knäppa bussarna som gör att jag inte kan ta mig hem tidigare om jag bara har en lektion per dag och såna saker.

På tal om knäppa saker har jag sagt upp mig från coop jobbet nu! Det känns äckligt skönt ^^

Nuu ska jag dra hem och äta barnmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0