Tisdag

Usch, är baotatrött.
Jimmie sov med grabbsen i någon stuga så jag sov ensam hemma själva för första gången i härnösand. Sov med ficklampan på och vaknade hela tiden så fort det lät det minsta. Men när solen började gå upp så somnade jag som en stock. Haha xD

Igårkväll var jag med Mao und Menos. Dom spelade någonting på datorn så jag passade på att kolla på tv. Påminn mig om att när strömmen kommer tillbaka så ska jag ladda hem Dexter! Har bara sett några avsnitt här och var men det verkar vara sjukt intressant iallfall. Drog hem rätt vid 11-12 och möttes av kolmörkret, satt i soffan ett tag och tyckte synd om mig själv men ryckte snart upp mig och åt lite digestivekex och läste. Haha, vilken natt alltså.

Idag blir det jobb, orkar egentligen inte men det var så gormigt att sjukanmäla sig och shit så jag drar dit iallafall. Fick veta igår också att jag har kommit in på skolan och att den börjar på måndag så måste snacka med coachen om hur jag ska jobba när skolan börjar.
Men nuu, ska jag traska ner på stan och köpa ciggacigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0