Tisdag

Måste hålla mig sysselsatt hela dagen så att jag somnar baotatidigt!
Gissa när jag ska upp imorgon? Klockan 05.00! Gud ändå, tror aldrig jag har stigit upp så tidigt i hela mitt liv. Förutom på julafton när man var liten och sprang och väckte alla så att man kunde få morgonpresenten xD Haha, jag längtar till julen. Det är så mysig stämning då + att det blir min första jul tillsammans med Jimmie. Vi har bara firat nyårafton tillsammans tidigare så det här blir något helt nytt.
 Hittade en liten gran i städskåpet och lite pynt så ska försöka få det fint i lägenheten då. Och så ska jag försöka mig på att baka bullar, gosh, det är ju obligatoriskt när det närmar sig jul.

Aw, det finns så mycket jag vill göra i lägenheten, tänkte iallfall storstäda igen på torsdag när jag är ledig. Och inte bara städa då utan sortera upp saker i skåp, kolla om jag hittar några andra gardiner och sånt där. Jag och Jimmies mamma pratade om det igår, hon tyckte det var baotabra att jag fixar på och sätter in mina grejer också. Hon gillade mina rosa saker och så sa hon att jag kunde ju alltid byta gardiner också. Det finns tydligen några i lägenheten, har hittat ett par i sängkläder/handduks/osv skåpet men de är så juliga. Det kanske finns några uppe på vinden, får kolla en sväng där när vi bär upp tvn och stolen.

Men nu är det pommes som gäller ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0