Söndag

Haha, igårkväll blev verkligen baotanice!
Kräftskivan var nice men vi drog ganska snabbt vidare till Johnny istället och satt där ett tag tills de skulle dra iväg på cruising eller någonting, vi tänkte följa med dit men alla bilar var fulla så vi fick skjuts ner till stan istället. Där drog vi vidare till Emil om hade inflyttningsfest, så där blev det lite lekar och grejs men lite tjafs också. Var på väg hem men mötte Madde som sa massa smarta saker så jag gick tillbaka och då blev allting bra ^^

Vi bestämde oss för att gå hem då men istället blev det hamnkrogen som verkligen var kvällens höjdpunkt! Irene Panik spelade och var baotabra och det var världens röj. Haha, när man stod mitt i smeten var det nästan som en lame moshpit men framme där vi stod oftast fanns det ganska mycket plats att röra sig på. Helt plötsligt hör jag hur någon ropar mitt namn och ser Sandra från min nya klass, så jag dansade en massa med henne tills killen i brun skinnjacka drog iväg med mig som vanligt.

Haha, det är nästan en enskild historia men orkar inte dra den här.

Vi träffade lite mer folk och dansade tills vi stupade i princip, men till sist drog vi hem för att sooooova! Haha, man måste passa på att sova på helgerna nu när skolan har börjat försjuttsingen, det är inga sovmorgnar när man bara har en buss som går dit.

Kommentarer
Postat av: emma

woooooow var indiana jones där;O

;)

2009-08-31 @ 00:10:27
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0