Söndag

Åh, jag är så arg!
Coopjobbet är stört i huvudet, jag får ju ingen information eftersom att jag fortfarande inte har något lösenord och nu är det bråk eftersom att jag börjar skolan. Så nu har jag sagt att jag kanske blir tvungen att säga upp mig, väntar på svar atm. Det känns som att det inte kommer att vara så glada toner. Herregud, jag rår ju inte för att jag måste till skolan och hur sjuttsiken ska jag kunna veta när jag ska säga till innan när ingen berättar hur allting ska gå till?!
Ja gud ändå, det känns nästan lika bra att bara sluta där, dom är så besvärliga, kan inte komma på alternativa lösningar, och har ingen förståelse känns det som.

Menmen, igår var vi hos Henke iallfall, det var nice med trevligt folk. Nu sitter vi hos Alex och ska snart traska iväg till ica och fixa någonting att äta.

Kommentarer
Postat av: emma

hate it,

2009-08-23 @ 19:22:41
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0