Onsdag

Imorse klev jag upp klockan 10 för att starta tvättmaskiner och när jag väl kom upp igen insåg jag hur äckligt det var i badrummet så en sisådär 10 över 10 på morgonen satte jag igång med att städa därinne. Tog ut allting förutom tvättmaskinen och skurade som en galning i sisådär en halvtimme. Nu är det fint på golvet :D Sen hittade jag världens bästa rengöringsspray när jag städade upp i städskåpet så då kändes det lika bra att ge sig på handfatet och toaletten också. Som tur var hittade jag städhanskar så kändes det inte liiika läskigt. Så nu är det mesta skinande rent :D Hittade fönsterputs också så alla speglar fick sig en dust de med.

Efter det gjorde jag lunch. Bulgur med avokado och tomater dränkta i olivolja. Det är det absolut bästa jag vet speciellt om man har lite havssalt eller salladskrydda. Körde på vanligt salt idag men salladskrydda fanns det åtminstonde :) Det måste ni seriöst testa, det är så enkelt att göra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0