Onsdag

Igår glömde jag bort att äta så när jimmie kom hem vid 12 drog vi på mini krogen med alex och henke. Har aldrig varit där tidigare även fast vi har beställt därifrån hur mycket som helst. Det såg inte alls ut som jag hade trott det men det var sjukt mysigt. Och dom hade en tv! Haha, så vi satt där och käkade pizza och kollade tv tills de stängde kl 01.
Det var baotamys att sova med Jimmie igen, gosh!

Imorse tog vi en promenad ner till någon kiosk vid lidl där vi hämtade ut mobila bredbandet, det verkar vara lite småslekt och gormigt att få igång + att databatteriet dog så Jimmie tog med datorn och allt till Henke istället. Så jag passade på att traska till bibblo där jag såklart fortfarande är och om ett tag ska jag traska ner till stan och köpa kattmat och någonting lätt att äta. Klockan 6 ska vi till äbro och grilla! Jimmies mamma har köpt lax så det ska bli baotagott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0