Onsdag

Hejsan hoppsan!
Jag är lite halvt speedad sådär, klev upp klockan 5 idag och drog iväg och jobbade så nu känns det som att jag håller på att bli övertrött. Men det är rätt nice för både katterna och hunden är speedade atm så då kan man busa. Haha, fast det orkar jag inte, är helt speedad i skallen men kroppen vill bara gå och lägga sig igen. För att kompromissa litegrann tänkte jag lägga mig och läsa. Då får hjärnan lite motion och kroppen får vila.

Efter jobbet fixade jag en riktigt mysig frukost, köpte youghurt och juice på Coop och sedan hittade jag en bänk med bord i solen så det blev jättehärligt faktiskt. Sådant borde man göra oftare ^^ När Jimmie vaknar blir det nog vitlöksbröd och juice till lunch. Som han har tjatat om det där vitlöksbrödet i veckan så jag kröp upp i sängen och viskade att jag äntligen hade köpt det. Vad tror ni han säger då? - Men jag vill inte ha något vitlöksbröd, jag vill bara ha dig! Så drog han in mig under täcket så att det blev kramkalas ett tag, men det var så varmt så jag smet iväg hit istället när han somnade om.

Nuuu, ska jag hälla upp ett glas juice och hitta en bok ^^
Btw så pallar jag inte att dricka apelsinjuice längre av skäl som de flesta i härnösand iallfall kan gissa sig till så nu köpte jag annanas/Grape, baotagott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0