Måndag

Det blev en sjukt tidig morgon idag.
William gnällde och ville ut redan vid halv 9, så det var bara att dra på sig mjukisarna och traska iväg en sväng. Han var baotakonstig och åt en massa gräs och ville inte göra någonting annat så när vi kom tillbaka hem mötte vi hundtanten utanför och jag frågade henne om gräset. Hundar äter tydligen gräs när de vill rensa magen, spy eller saknar nån vitamin som finns i gräset typ. Så me und William drog iväg på en lite längre sväng och efter det var allting bra igen :) Tur det, vill ju inte att soetwilliam ska må dåligt <3

När vi kom in igen var planen att gå och lägga sig igen, men jag läste aldrig ut boken igår så lade mig i soffan och läste ut den istället. Ni som inte har läst Milleniumtriologin av Stieg Larsson borde verkligen läsa den! Äckligt bra böcker alltå. Nu har det blivit 3 böcker på 2 dagar, det låter som att jag inte gör någonting annat än att läsa xD

När jag väl pallrade mig till sängen igen så ringer Jimmies mobil och då var det bara att pallra sig upp igen, så nu är allihop´n vakna. Ska ta en låååång dusch om ett tag för mutter och putter kommer senare idag och då ska vi ut och äta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0