Måndag

Det blir lite slekt med uppdateringar nu när vi är strömlösa.
Sitter iallfall på bibblo nu och chillar biff, har sån sjuk huvudvärk att det inte blir något jobbande idag. Klev upp kl 7 för att gå till jobbet klockan 8 men insåg att det aldrig skulle funka så jag smsade Kevin och sa att jag var sjuk, tyvärr så visade det sig att han inte jobbade idag så ett tag senare ringde någon som hette Isak och sedan ringde Kevin och sedan ringde Syon från Grans. Seriöst, jag som ville sova bort huvudvärken hann knappt somna om innan någon ny ringde.

Menmen, har hunnit ner på stan en sväng, me und Jimmie åt på prisma, sedan sprang vi upp till oss och hämtade posten och sprang ner på stan igen för att lämna av det till Mia. Jimmie hämtade ut sin nya mobil också så han är baotaglad ;D Haha, på tal om Jimmie så kommer jag att ha massa ensamtid nu i veckan. Han, alex, henke och johnny håller på att spela in så han lär jag ju inte se så mycket. Haha, inatt kom han hem halv 4! Men det kommer att vara rätt skönt, då kan jag äntligen få tummen ur och umgås med folk ^^ ( Läs: Mao und Emma xD  )

Imorgon är det jobb som gäller på kvällen men onsdag och torsdag är jag ledig :D Så på onsdag ska vi till älandsbro och grilla, mums! Vet inte riktigt vad jag ska grilla, får kolla upp något vegetariskt som funkar. Börjar bli sjukt less på pizza och hamburgare så efter bibblo ska jag springa ner till hemköp och köpa något gott så blir det en riktig myskväll senare. Mmm, chips och naturgodis blir det nog och när det blir mörkt så tänder man massa ljus och sitter och läser med ficklampan. Det är faktiskt sjukt mysigt.

Vi hade ju hoppats på att få köpa lite ström av grannen men han drog dissen. Så när internet kommer får vi väl sitta nere i tvättstugan där vi har hittat eluttag. Haha, när Holia var här tog vi med oss spegel och plattång ner i tvättstugan och fixade håret.

Justja, har glömt att berätta om när holia var här! Pickade upp henne efter jobbet och så drog vi på Mcdonalds. Hon var lika förvånad som jag över att det inte finns Max här. Påvägen hem gick vi förbi hemköp för att fylla på ciggförrådet och sedan hade vi sån tur att Lena kom och plockade upp oss på stan så vi fick skjuts hem :D Så då träffade vi ju Menos också såklart och efter lite fix hemma drog vi vidare till Emmish där Jimmie redan var. Där var det en läskig granntant också som inte ville släppa in oss och som var knepig O_o Vi chillade biff där ett tag och drack lite vin innan vi drog ner på Bittens. Där var det baotamycket folk så jag presenterade Holia för alla jag kände, gushgosh, det var en baotaskojig kväll :D

Lördagen var vi bakis och sleka så det blev pizza och massa kortspelande tills det var dags att festa igen. aw, nu går min internettid snart ut så fortsättning följer helt enkelt ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Ellerhuur! potatisgratängkväll?;)

2009-08-17 @ 18:23:19
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0