Måndag

Borde verkligen kliva upp såhär tidigt oftare, det är sjukt uppfriskande!
Pallrade mig alltså upp kl 7, hade ställt alarmet på både min och Jimmies mobil så det var inte särskilt svårt att vakna. Tog morgonciggen och cyklade ner till Coop, och väntade på Kevin som skulle släppa in mig. Det  är en lite rolig historia där faktiskt; Vi insåg direkt att vi hade träffats förut och han kom på att jag är tillsammans med Jimmie och att de två går i samma klass. Lite coolish där faktiskt ^^

Själva jobbandet gick också bra, delade vagn med Kevin först för att se hur allt funkade men sedan fick jag en egen och jag hittade vars allting skulle stå hyfsat enkelt iallfall. I slutet av veckan kommer nog allting sitta. En av de roligaste sakerna är contatinern med baotastora mördargrejer i! Där får man trycka på en knapp medans man slänger ner kartoner så blir dom till småflisor, baotaroligt att se på, skulle dock inte vilja trilla ner där xD

Kom hem nångång vid 11 och var inställd på att lägga mig igen men jag var hur pigg som helst så Jimmie följde med på en liten promenix med William :) Sedan kom vi på att det var dags att leka lite med piskan så vi lämnade William och gick till granngården där det finns massa vinbär och en bänk. Jag hade tagit med en bok så jag satt och läste medans Jimmie lekte. Haha, fast jag blev involverad i piskandet lite för ofta den här gången. Jag fick hålla upp en blomstjälk som Jimmie skulle cutta av med piskan. Kan säga att jag var ganska nervös.

Men nu ska vi dra till älandsbro så resten av historien får ni senare :D

Kommentarer
Postat av: Emma RL

Kevin!:D

2009-08-10 @ 16:12:57
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: Emma RL

alltså jag lyssnade nyss på en låt som han sjöng på estet förut! åsså går du å träffar honom samma dag^^

2009-08-10 @ 16:15:20
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0