Lördag

Ja gud ändå, det var baotaroligt igårkväll!
Vi började i stadsparken med folk och satt där och chillade biff och spelade kubb, sedan ska vi tydligen ha dragit hem men det vet jag ingenting om, hittade dock lite information på datorn som tyder på det. Bland annat en upplagd bild på bilddagboken där jag tjorvat med en lista och låtit hälften av föregående ägares svar stå kvar. Haha, men det var lite underhållande att läsa vad jag hade svarat, tydligen var jag kär som fan men singel och Jimmie var mitt gossedjur. Har tagit bort listan nu men grattis till er alla som hann läsa den innan xD

På något sätt var vi iallfall nere på stan igen och var in på krogen en sväng och chillade utanför, det var skojsigt och där hände massa grejer :D

Imorse pallrade jag mig upp vid 11 och cyklade ner till hemköp för att handla. Det blev en hel del så nu är kyl och frys proppfulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0