Lördag

Ja gud ändå, igår var en helkonstig kväll fast på ett hyfsat bra sätt tror jag.
Det började med att vi var på väg till Peter och Pickas hejdå-fest och vem sjuttsiken tror ni att jag springer på utanför hamnkrogen? Robin från min estetklass i Luleå! Det här blir fjärde gången som jag helt random träffar folk jag känner från Luleå. Helt sjukt, stod där och pratade ett tag iallfall innan vi fortsatte upp mot murberget.

Själva festen var väl rätt trevlig men kände inte särskilt många där. Vi spelade iallafall Twister och snackade en massa skit tills det var dags att dra ner på krogen. Där hittade vi Mao och lite annat känt folk men där var det också helskumt. Jag blev halvt uppraggad av en tjej, någon trodde att jag hade ätstörningar och på vägen dit var det en snubbe som sa att jag var punkare. WTF? Punkare? Sedan ändrade han sig och sa att jag var skejtare. Ser jag verkligen ut som en skejtare? På stan för någon dag sen ropade några snubbar; Ooo, där kommer skejtarbruden! när jag gick förbi.

Ajja, vi var en sväng på hamnkrogen också där allting var baotablött och det droppade rakt ner på mig vars jag än satt + att när vi skulle lämna vinet utanför slog jag i armbågen så idag kan jag knappt böja armen och inte lyfta något med den handen. Ja gud ändå.

Idag är det iallfall kräftskiva, har precis lagt kräftorna i vatten så att de ska tina ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0