Fredag

Hallejävlaluja!
Vi har el igen! Jag blev läskigt glad när jag kom hem från jobbet och såg att lampan i badrummet lyste, sedan fick jag frispel och började springa runt och slå på och av lampor bara för att jag kunde. När jag hörde att Jimmie kom hem så sprang jag in till hallen för att möta honom och det blev världens lyckokram och en massa runtsnurrande för vi har ju försjuttsiken el :D

Nu har vi kopplat in internet till min egen dator så det här är första gången jag använder min egen dator sedan jag flyttade hit. Spännande ;) Tyvärr så har den blivit baotaseg men jag håller på att rensa en massa så det blir nog bättre senare, haha, fast kanske inte med tanke på hur mycket serier jag kan ladda ner nu :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0