Torsdag

Idag var det dags för sovmorgon igen, börjar inte förens 14.10 men jag klev ändå upp vid 8 och gick ut med Nova :) Vi har köpt juice nu så det blev juice och hallonfil till frukost och sedan gjorde jag Arbete med häst läxan som ska lämnas in på lektionen idag. Det handlade om bäddar så det var inte så gormigt att göra, allting stod i boken, förutom att man själv skulle motivera vilken bädd man skulle ha valt på några utav frågorna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag ta en lite längre promenad med Nova, hon behöver röra lite på sig, hon verkar så rastlöst just nu. Hon har förresten börjat löpa också så nu kanske vi inte kan ta hit Ceb på påsklovet som vi hade tänkt, måste höra med Maria men det finns ju risk för att det blir valpar då och det vill nog inte Josefin som ska tävla med henne snart :)
Har förresten gått med i Svensk Hundungdom nu, Josefin und me ska söka till ett läger som är i maj och då behövde man vara medlem. Ska maila om mitt medlemsnummer idag så att jag också kan söka dit nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0