Onsdag

Idag har jag klivit upp baotatidigt faktiskt, även fast det är lov. Vanligtsvis brukar jag somna om efter att immiedean farit till skolan men idag klev jag upp samtidigt som honom och höll mig vaken länge nog för att hinna duscha och klä på mig, dock somnade jag på soffan med kissekatterna när vi låg och kollade barnprogram men vaknade iaf innan jimmie kom hem :)

Vi har hunnit med en sväng på stan idag, var på apoteket och träffade hans mamma som jag typ aldrig träffat tidigare även fast vi har känt varandra i hundra år, handlade glass och nu har vi precis kollat nya xmen filmen, det var lite knepigt för den färdiggjorda versionen har ju inte kommit ut än men det var ju lite skoj att se iaf ;p

Nu ska jag hämta lite glass och krypa ner i soffan igen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0