Måndag

Haha,jag och bussar alltså,vi verkar inte riktigt gå ihop.
Missade den igår som sagt och skulle ta 9 bussen imorse istället och jag lyckades faktiskt pallra mig upp, ända fram till datorn där jag såg att det gick en kl 13.00 också så bar det iväg tillsängen igen fullt påklädd denna gång. Vaknade för ett tag sen då jimmie insåg att hans lektion redan hade börjat såhan har tjoffat iväg på den nu.

Igårkväll var mys, vi satt i soffan och kollade Alla älskar raymond och i avsnittet var det massa tändaljus och allmänt mysigt så immiedean tände ljusen som stod på bordet och så kröp vi ihop i soffan under filten, det var baotamys <3<3<3

Det känns baotamuppigt att åka hem idag, har bara 3 lektioner i veckan men en av dom är ridning/körning och det måste jag verkligen gå på. Men blir inte borta så länge, åker till piteå idag men kommer tillbaka hit på onsdag eller torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0