Lördag

Vaknade baotatidigt idag och sedan kunde jag inte somna
om när inte Jimmie låg där också, det var liksom så tomt.
Funderade allvarligt på att ta upp Nova i sängen men hon både släpper hår och löper atm så jag dissade blodbadet och klev upp istället ^^

Ikväll kommer alltså tha family hit så jag ska försöka städa litegrann innan det. Vi dammsuger och skurar nästan varje dag men på något sätt ser det alltid ut som att någon har blivit mördad här inne. Menmen, snart sluter Nova löpa så då går det tillbaka till bara massa hårtussar ist ^^
Till middag blir det potatisgratäng och tomat&ost frestelse till mig och köttfärsbiffar till köttisarna tror jag, aaw, ska bli såå goott:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0