Tisdag

Igår kväll fick jag ett mindre samanbrott av ingenting så mutter och putter kom och hämtade mig.
Sova hemma is the shit.

Idag ska jag bara chilla biff, käka popcorn och slöa i sängen. Senare skjutsar putter in mig till luleå så jag tar mig tillbaka till grans. Hade behövt någon dag till hemma men det är ridlektion imorgon och det är inte värt att missa den.

På fredag kommer darlo <3


Tillbaka på grans nu :)
Tillbringat dagen med att sova, äta popcorn, umgås med bror och hund + hunnit med en snabbsväng till tobbe.
Har laddat upp med glass nu så snart är det dags för idol!

Allting känns verkligen mycket  bättre nu, det känns som att alting är utrett och jag har gjort dom val som behövdes göras och med tanke på att stenarna i magen är borta så borde det betyda att det var dom rätta valen :)

I helgen ska jag och putter gå handledarutbildningen så på lördag ska jag övningsköra för första gången! och så ska jag såklart umgås med darlo :) och jag och josefin ska säkert dra till hästarna ett tag också :D På söndag är det dock lule som gäller, då ska vi hälsa på svennes family och förhoppningsvis hinna en sväng till Jänta också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0