Söndag

Igår var jag på stan och köpte:
Vantar
Huvtröja
Bruna ybersöta benvärmare
Hårfärg

Efter stan var vi hos svenne en sväng och sedan for vi till Prästholm på kalas :) Kalaset var chillebiff och alla var impade av mutters frisyr så idag kommer Inger mest troligt hit så att jag ska klippa henne innan bussen går. Vi kom hem kring halv 8 någongång, så mutter och putter fixade middag medans jag gick på kvällspromenad med zibbe. Det var roligaste kvällsis på länge för jag gick och knackade på hos Josefin så hon tog med sig Diva och följde med ner till hamnen :)

Imorse kom Zibbe och väckte mig klockan 7, och efter det kunde jag inte somna om så nu ska jag snart poppa lite popcorn till frukost och sedan ska mutter färga håret på mig :D


Idag gick jag och Josefin till dom som har hästarna och hipsvips så slutade det med att vi var ute och red :D så nu har jag ridit islandshäst och provat på tölt, + att Josefin lärde mig skänkelvikning, öppna och framdelsvändning! Det var batoaskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0