Måndag

Idag var chilldag. sovmorgon till 12.25. Första lektionen visade sig vara djurkunskap, där vi egentligen inte gjorde någonting och sedan var det dags för växt och djurliv där vi letade blommor. Djurkunskapen är så sjukt rolig och vi har helnice lärare där men växt och djurliv är lite småtråkigt faktiskt, men det blir säkert roligare när man lär sig mer :)
Som sista lektion hade vi Sköthäst, så jag och josefin tog in Alf och ryktade och sånt där, rengjorde vattenkopp och krubba.

Imorgon är det dags för team övningar. Vi ska till Fagervik med klassen och leka i skogen typ, det kommer att vara...intressant. Efter det ska jag mest troligt hitta på något med Ärki.

Idag var jag btw och fyllde på kakförrådet, så nu har jag havrekakor och Tom & Jerry kex :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0