Måndag

Helgen var roligast på länge alltså!
I fredags var jag alltså i torpet och det var hur nice som helst, och på lördagen så drog jag, nina, alvin och viking iväg till jämtland, bilresan var lite små jobbig men fram kom vi jue hursomhelst. Söndagen var helt full av hästar! Innan frukosten så hjälpte jag till att flytta hästar mellan hagarna, efter frukosten så red jag en supersöt ponny som var lite smågalen men det var skitskoj :D sedan hjälpte jag till att tömköra några unghästar sen käkade vi våfflor och så var det dags för nästa ridtur på den största hästen jag någonsin sett, men hon var jättesnäll så det gick bra det också :D och så fodra och allt sånt där på kvällen, det var så  jävla skoj, hade kunnat stanna där i evigheter!
Men nu är jag alltså tillbaka på skolan och ska dra och se film för mina huspolers kom och letade upp mig -s-

Me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0