Födelsedagshelg

Idag fyllde lillebror år :) Så det var alltså släktkalas som gällde hela dagen lång. För dom andra åtminstonde. Efter att darlo farit tillbaka till kalix så drog jag och Josefin till hästarna istället och pysslade om dom. Sedan var det dags att rasta hundarna så zibbe och nova fick följa med ner till hamnen, där upptäckte vi att det faktiskt var rätt sent så vi drog hem till mig och åt tacos och kollade skräckfilm. Chillade biff litegrann, drog till Josefin och chillade biff och sådär -s-

Nu sitter jag iaf hemma och det är baotamörkt ute! Ska poppa popcorn och krypa ner under täcket, det är ju en hel dag imorgon också ^^

(Darlo sov hos mig inatt, det var mys <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0