Vecka 48

..är snart slut.

Måndag: Hade inga lektioner. Passade på att sova baotalänge. På kvällen kom Erik och Hedman hit och spelade kort :)
Tisdag: Sovmorgon till 12.25. Stickade baotamkt på halsduken.
Onsdag: Stalltjänst på morgonen. Efter lunch var vi i ladugården :D Där fick jag och madde ge kalvarna sprutor och öronmärka dom! Det var sjukt roligt -s-
Torsdag: är idag, får se vad som händer ;p
Fredag: Föräldradag på grans. Putter kommer hit :) Följa med till stallet med josefin och kanske rida :D


 Idag blev en seg dag. Redovisade på arbetsliv och fick läraren att tro på att jag skulle bli skogsförvaltare. Skogsförvaltare av alla grejer O_o Nu har jag växt och djurliv. Försöker skriva om rovdjur men de med datorn framför mig sitter och skriker som galningar. För att undvika ett utbrott så la jag ner arbetandet. Får jobba vidare ikväll eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0