Tisdag

Sovmorgon till 12.25 fast Tobbe ringde och väckte mig kring 10. Gick till skolsköterskan och fick Alvedon. Är förkyld och har sjukt ont i huvdet.

Dagens enda lektion var snickeri. Mitt skåp är snart klart, det ända som fattas är gångjärnen. Men dom hade inte Lennart hämtat så jag fick pyssla på med lite annat. Så jag passade på att göra 3 julklappar :D

Mitt mål under den här veckan var att hinna en sväng på gymmet varje dag men det funkar inte med förkylningen så nu är jag så rastlös att jag tillochmed har gjort läxorna! Har precis skrivit klart om bönsyrsor och skrivit klart om skogsförvaltare. Det enda som är kvar är att plugga till Trä- och handredskaps provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0