Onsdag 12/11-08

Idag har jag varit tillsammans med Svenne i 3 år och 8 månader.
Idag är det 3 år och 8 månader sedan jag träffade Jimmie.

Tiden går fort. Det går så fort att man inte märker alla saker man har tappat längs vägen. Man märker ingenting förens tiden stannar upp ett slag, som när man är sjuk och inte orkar göra annat än att bara vara.

Gammelstad
Porsön
Ängesbyn
Björkskatan
Björkskatan
Råneå
Porsön
Jämtöavan
Öjebyn

Jag har flyttat 9 gånger, gått på 5 dagis och 5 skolor, haft nya kompisar på varje ställe men vars är dom idag? Vars längs vägen tappade jag dom? och varför?
För 2 år sedan trodde jag att Julia och jag skulle vara bästa vänner i evigheter, idag har vi knappt någon kontakt.
För 3 år och 8 månader sedan vinkade jag hejdå till Jimmie på busstationen i luleå och trodde att vi skulle träffas igen om någon månad, vi har inte setts sedan dess.
På björkskatan-tiden hängde jag med Linnea i några år, jag flyttade och hon flyttade. Efter en månad la vi ner tlfnandet och brevskickandet.
När vi bodde i ängesbyn hängde jag med Ida och var gift med Jens, när vi råkade hamna på samma högstadium några år senare låtsades vi att vi aldrig träffats förr.
Första gången vi bodde på porsön hängde jag med Sofia, när vi ser varandra på stan hälsar vi inte.

Hur kommer det sig att det är så lätt att glömma vad man haft? Alla personer som jag inte nämnde i texten, vars tog dom vägen? Är någon bestående? Helt seriöst, det personer som jag har känt längst och fortfarande umgås med är Erik och Tobias. Två personer. Shit pommes.

Josefin, du är förmodligen den person jag umgås med mest nu, hoppas att du inte trillar av längs vägen <3

Svenne, jag vet att du inte trillar av ;p

Kommentarer
Postat av: Fia

2008-11-13 @ 19:07:09
Postat av: Fia

vafan, skit data att skicka iväg innan ja är klar. xD haha nästa gång ja ser dig kan ja hälsa ;) Grattis i efterskott också!!

2008-11-13 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0