Fredag

Idag skulle jag än en gång försöka hålla igång elden, men den har redan slocknat. Och för att göra saken ännu värre så är det en spindel som förföljer mig. Igår kröp den fram ur någon list och kröp omkring i taket. När jag satte mig vid köksbordet följde den efter mig dit, när jag gick till kylen följde den efter mig dit osv. Och idag har den gjort samma sak, den körde precis iväg mig från disken. Nu kryper den omkring på skåpdörrarna ><

Idag när jag kom ut från duschen insåg jag att alla mina kläder är kvar i öjebyn. Sprang runt i underkläder och provade alla möjliga kläder som låg slängda lite här och var. Fastnade för lillebrors jeans till jag upptäckte att de var trasiga, hittade ett par av mina jeans men dom var blöta och hängde på tork. Till sist hittade jag ett par gråa mjukisbyxor som får duga i helgen.


Ikväll blir det vegetarisk lasagne med fruksallad till efterrätt. Mutter och putter kommer hem kring 8 så det blir sen middag >< Tills dess ska jag ta en macka och dricka te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0