Torsdag :)

Idag var jag helpepp, nationellaprovet i Matte B började 8.15 och med det tillbringade jag ca 3 timmar, det känns som att det inte gick så bra, men jag försökte iallafall och förhoppningsvis om jag får ig så behöver jag bara komplettera istället för att göra om ett helt prov. Jag käkade frukost under tiden; skivade morötter och ett skivat äpple, det var nice :)

Julia och jag var och smaskade milkshakes på Blå Gåsen idag, det var holias första milkshake ;p
Det var nice, efter det drog jag hem till darlo. Egentligen skulle vi på möte, men darlo hade musikat hela dagen och jag följde med och lastade hö så det blev ingenting med det. Så jag följde alltså med och lastade hö, sedan drog vi till stallet där jag chillade biff med Viking medans de andra lastade av höet :)

Och nu till det bästa, DARLO SKA SOVA HOS MIG INATT :D
även fast det bara är torsdag och vi inte brukar sova hos varandra på veckodagar.
AW <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0