Tisdag.

Igår var jag hos tandläkaren och lagade sista hålet, men som vanligt så blev jag däckad av bedöningen så det blev ingen skola. Menmen, kollade Bones hela dagen :) HANNA; har du sett näst sista avsnittet?!
På kvällen drog jag på joggingtur i min nya ferruform overall ;p Det gick inte så bra, jag är nog helt enkelt inte gjord för jogging, spinning är mitt nästa mål. Holia, det är spinning på torsdag 15.15. Vi har ju operation dagsverke så då kanske vi slutar tidigare än 5.

Idag hade jag sovmorgon, ingen matte :D
Men om ett tag är det dags för engelska och historia, jag tror att båda lektionerna blir chill, förhippningsvis -s-
Sen så har jag tvättid och nu kom jag på att det är jag som har stallet idag, får smita iväg dit när tvätten är klar ^^

well, nuuu, ska jag kolla om säsongsavslutningsavsnittet av bones har kommit upp på piratebay :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0