Tisdag

Idag var jag hos Viking, att sitta i hagen med honom var dagens.
Jag kommer att sakna honom så jävla mycket. sakna hur han kommer springandes i hagen varje gång jag går förbi, sakna hur han buffar på mig när jag inte kliar honom på rätt ställe, sakna att ta ut honom på promenader som gör honom så jävla glad, sakna hela jävla honom.

Jag ska vara hos honom hela veckan, förutom onsdag.
Bara vara med honom utan att han behöver anstränga sig, vi ska bara gå på sköna betespromenader och chilla i hagen.
Jag ska försöka vara där hela nästa vecka också. Men den femte eller sjätte så åker han nog. Tillbaka till Jämtland. Den nya hästen kommer aldrig att ersätta Viking, bara komplettera. Aldrig ersätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0