Söndag.

Idag var en trött dag.
Jag sov hos darlo men var tvungen att dra hem till mig på morgonen för Moa skulle komma och hälsa på.
Hon sa att hon skulle komma 11, men eftersom att hon alltid brukar komma minst en timma före utsatt tid så drog jag mig upp ur sängen redan vid halv 10 tiden, tog cykeln hem till mig, hann in och satte mig för att käka frukost och då ringde telefonen och som jag hade misstänkt så var det Moa som ringde och sa att dom var påväg ;p
Mois var här från 10 till 2, det var roligt men ansträngande :) Vi pysslade och åt massa nutella mackor ;p
Och hon har frågat i hundra år om jag kan sova hos henne så nu har vi bestämt att på fredag så ska jag sova över hos dom. Vilket betyder att jag ska vara med Moa och Filip samtidigt, men jag ska ta med några panodil, så det går nog bra iallafall -s-

När Moa for hem så drog jag tillbaka till darlo, jag hade lovat att fixa Leona så jag slog mig ner framför körslaget reprisen och borstade ut alla tovorna. Sedan klippte vi klorna och borstade tänderna ;) Det var tänkt att jag skulle bada och raka henne också, men Nina satt vid köksbordet och höll på med bokföringen så jag skjöt upp det till en annandag. Här fick jag äntligen en paus, så jag drog med darlo in till sängen och somnade på hans arm medans han spelade DS :)

När jag vaknade var det dags för mat och sedan drog vi till stallet, vi skulle testa rida barbacka idag, men i ridhuset var det träning och på ridbanan var det översvämmning så det blev ingenting av det, vi ska fara dit imorgon efter skolan och hoppas på att ridhuset är ledigt då istället :) Mest troligt ska vi få en annan häst, hon heter Fröken och är en stor, brun nordsvensk :)

Nu i skrivande stund är jag hemma hos mig och ska strax dra mig iväg till sängen, imorgon har darlo lovat att han ska sova hos mig <3 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0