Onsdag.

Jag såg Bones avsnittet igår :)

Det var en lååång skoldag igår, även fast det bara var 2 lektioner.
Första lektionen var engelska, med grupparbete, men halva gruppen var borta så jag och Oskar chillade mest biff.
Sen var det världens hål tills historian började, då ringde darlo och då ville jag verkligen åka hem, men jag plågade mig kvar tills historian också.

Efter skolan drog jag till djuraffärer och letade ridbyxor, men jag har försjuttsingen inte råd med ridbyxor för 800 spänn >< så jag ska dra till storheden och kolla där istället :)
Sedan ringde darlo igen och sa att han saknade mig så då drog jag hem till honom <3
Kring 6 så drog jag iväg till stallet och Viking var på ovanligt bra humör, han försökte bara bita mig en gång ;p , det var så mycket folk som sprang på stallgången så jag släppte in honom i boxen direkt och ryktade honom medans han åt sitt älskade hö.

1 juli flyttar vi till torpet :) Från och med då är jag jämtöavan bo ;p
Det ska bli mysigt faktiskt, fast jag måste sälja alla mina möbler, dom får inte plats i mitt lilla rum. Men det gör ingenting för om jag har tur så kommer jag in på Grans och då får jag bo på deras elevhem. Och varannan helg så bor jag ju hos darlo så då behövs inga möbler :D

Men nuuu, ska jag dra till bussen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0