Lördag.

Idag vaknade Darlo före mig O_o Ni förstår inte vilken ovanlig händelse det är :p
Efter att han spelat DS ett tag så väckte han mig och drog in mig under hans täcke :)
När vi väl pallrat oss upp så gjorde vi frukost och körde frågejakten (kuriren) , det var min tur att bli utfrågad och jag fick ovanligt många poäng :D

Nu har jag precis varit i stallet och svenne är i gammelstan hos Anton, jag har förflyttat mig så jag är hemma hos honom nu och väntar på att han ska komma hem. Självklart så glömde jag att ta med mig underkläder så körde en tvättmaskin här tidigare och när jag hängde upp det så kändes det som en självklarhet att ställa in tvättställningen i duschen, för där brukar den alltid stå. självklart stod den fortfarande kvar där när jag kom hem från stallet och skulle duscha. Det tog ett halvår att få ut den därifrån och när jag väl kommit in och den kommit ut så var jag instängd och efter duchen tog det ett halvår att komma ut därifrån :p Men nu är det kirrat ;p

Nu skall jag dra vidare och se på körslaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0