Fredag.

Igår var det spinning, det var baotaskoj :D Holia följde med och hon var helduktig :D
Det var 2- timmarsspinning, en riktig utmaning. fast man fick banan och energikaka, och energikaka är ju så fruktansvärt gott :) Efter spinningen trode jag att resten av dagen skulle vara chill, men då ringde Nina när jag var på väg hem och sade att nu var det dags för stallet. Stallet är ju baotaroligt och så men idag skulle vi mocka i hagen och det var jävligt jobbigt när man precis hade haft spinning i 2 timmar. Menmen, det funkade :)

Och idag så ska jag ha foto  på morgonen , sedan dra till idrotten och sedan dra tillbaks och ha foto igen :)
Efter skolan ska Mama plocka upp mig så ska vi fara på storheden och shoppa :D Och sen är det förstås stallet igen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0