Torsdag.

Jag har hittat mitt engelska häfte!
Det har varit borta i evigheter, men nu är det äntligen återfunnet. (Det befann sig i en väska som jag var helt bombsäker på att jag redan hade kollat i) Så nu skall jag göra engelska läxa :D Helt sjukt att jag blir glad över en sån sak, men så är det ;)

Jag har sovit tillsammans med Darlo hela veckan och det är helmys :D Det bästa är på morgonen då jag alltid vaknar tidigare än honom, så när jag börjar röra mig och försöker kliva upp så drar han alltid in mig mot honom och gnussar in sig i min nacke <3<3<3<3<3


Nu har jag gjort klart engelska läxan, skrivit ut den och svenskan :)

PÅ SÖNDAG SKA JAG PÅ LEOS LEKLAND!
Med Moa och mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0