Me Happy!

Jag är bara så sjukt glad nuförtiden!
Jag älskar att skratta och mysa och bara njuta av livet :D
Det känns som att allting går jättebra!

Jag och Darlo har 3års dag på onsdag <3<3<3<3<3<3
Vi ska gå ut och äta och sen ska han sova hos mig :D :D :D :D

Jag har lyckats rida Viking utan att Nina går bredvid och håller i grimskaftet och han blev inte galen och vild som jag trodde att han skulle bli när hon släppte. Det gick faktiskt baotabra och vi gjorde massa svängövningar med koner :D

Idag körde jag mitt första pass från mitt nya träningsschema och förhoppningsvis lyckas jag följa det denna gång! Det känns sjukt skönt att vara igång med träningen igen :)

Jag och Hanna är tighta och det är så sjukt skönt att ha Någon med stort N! Du vet hur mycket du betyder för mig Hunnybunny! <3

Erik var och hälsade på för första gången på evigheter och det vara baotaroligt att träffa han igen för sjuttsingen! <3

Allting är så sjukt bra helt enkelt :D



Imorgon är det friluftsdag, jag ska åka skidor med putter om det är bra väder. Om det är baotanice väder så ska vi dra ut på isen och ta med Zibbe och Leona och matsäck :D Fast vi har redan fixat matsäck, så om det är dåligt väder drar vi på gymmet iställer och käkar matsäcken framför tvn hemma ;)
Jag ser fram emot det baotamkt! :D :D :D



Det enda molnet som skymmer solen är min stresskollaps ><
Dom brukar ju komma lite då och då, men inte såhär ofta så det är lite skumt.
Jag fick den iaf i torsdags så jag blev hemma från skolan torsdag och fredag.
Så nu försöker jag att göra så lite som möjligt så att jag hinner vila upp igen så att jag kan börja stressa.
Haha, okej, inte riktigt så, men jag kommer att välja bort en del grejer nu så att jag inte kollapsar igen inom en överskådlig framtid.

Jag är så sjukt lycklig över att jag har stallet och darlo som gör mig avslappnad och stressfri! <3

Kommentarer
Postat av: Hanooti

Aw, du betyder massor för mig! (hjärta)

2008-03-11 @ 14:51:22
URL: http://lacona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0