Lördag

igårkväll såg jag BONES :D Svenne var och repade inför spelningen, som btw är idag, och jag passade på att sno brorsans dator och glutta 12 avsnitt :) Svenne kom hem kring 23.30 och då cuttade jag hans hår, sedan somnade han på soffan medans jag fortsatte kolla bones -s-

Idag klev jag upp halv 8, vi hade morgonjour i stallet, det gick baotabra :D
Ingen häst som bet mig den här gången ;p Efter att ha släppt ut alla hästar så drog Nina hem och ammade, så jag passade på att fixa mockningen och grejs åt Viking, sedan kom hon tillbaks med frukost: macka och saft :)
Efter frukosten tog vi ut Viking i ridhuset så at han fick spralla av sig litegrann och sen fixade vi lunch åt alla hästar och for slutligen hem -s- det tog faktiskt bara 4 timmar ;p

Nu är svenne och repar igen och jag chillar biff. Klockan 5 är vi bjudna på middag hos svennes släktingar och sedan drar vi till kulturens hus :D :D :D Svenne ska spela och jag ska komma och glutta, och sedan ska vi på fest hos någon som jag faktiskt inte vet vem det är :)

Men nuuuuu, ska jag fortsätta se Bones ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0