Idag..

.. hade jag migrän för första gången i mitt liv, det var sjukt trist ><
Det gick inte att läsa, inte sova, inte se på tv, inte sitta vid datorn, det gjorde bara ont O_o
Men nu har det gått över :D så strax ska jag gå ut med zibbe och sedan läsa historian och sedan mest troligt stallet :D
Haha, btw så fick jag världens chock när jag gick in på bilddagboken och såg att de hade gjort om , först blev jag sjukt pissed och tyckte allting var baotafult och jobbigt, men efter att ha klickat runt ett tag kändes allting ändå helt okej :)

Och snart är det påsklov :D
På torsdag ska jag borsta, bada och raka Leona, för på fredag ska vi på hundutsällning i Piteå, det ska bli baotaskoj, vi ska ta med matsäck den här gången för sist vi var på utställning så såldes det bara hamburgare och chokladbollar och jag är ju veg så jag fick leva på chokladbollar hela dagen -s- Vi ska ta med plättar :D :D :D (som svennes familj envisas med att kalla pannkakor ;p )

Och jag får sova med darlo hela veckan <3<3<3<3<3



Jag har varit ute och joggat nu, det är så sjukt skoj när man märker att det går framåt :D
och nu skall jag äta, bönröra med makaroner ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0