Fredag.

Idag har jag ont i hela huvudet och träningsvärk ><
Men det är på väg bort nu, alvedon is the shit <3
Varför finns det inte flytande alvedon/panodil/younameit ? eller det är klart det finns, men det är ju bara för mindre barn och om man själv ska ta det måste man svepa hela flaskan för att det ska få någon effekt. Jag efterlyser alltså flytande alvedon/osv för ungdomar/vuxna! Jag hatar tabletterna, det är fullkommligt omöjligt för mig att svälja dem hela och hur diskret är det när man är borta hos någon och frågar efter 2 alvedon, 2 skedar och ett stort fett glas med vatten. Visst 2 alvedon och ett fett glas med vatten är ju chillt, men vad ska du göra med skedarna? Jo, jag ska krossa mina 2 minitabletter tills det bara är smulor kvar, sedan ska jag blöta upp dom i hur mkt vatten som helst tills det blir flytande och sedan ska jag förhoppningsvis lyckas svälja det! Shit pommes ><

Menmen, om ett tag ska jag på promenad till något apotek (kommer ej ihåg vilket). Nina ska gå dit med Alvin och jag ska hänga på och ta med Leona. SEN ÄR DET STALLET :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0