3års dag! <3

Igår hade me und darlo 3års dag <3
Det var mysigt, vi var på resturang och så hyrde vi film :)
Och darlo sov hos mig! <3

3 år alltså, det är typ hur länge som helst och alla frågar om jag aldrig tröttnar,
men det gör jag inte och det är så sjukt härligt! Jag älskar honom så fruktansvärt mycket att det aldrig blir enformigt ;)



I tisdags GICK jag till stallet, det är egentligen inte så fruktansvärt långt, det ligger i björsbyn så det var en trevlig promenix förutom allt slask >< Det var hoppträning i ridhuset så jag chillade biff och kollade där ett tag tills det var dags att ta in Viking och borsta honom <3
På vägen hem var det dock inte så fridfullt, det var kolsvart och jag är sjukt mörkrädd, men det gick bra så länge jag gick längs vägen hände absolut ingenting, men när jag väl kommer in i bostadsområdet så är det klart som fan att jag skringer in i en jävla älg!!!!!!!!!!! jag vände självklart om när den stod där och frustade och glodde på mig, och vad tror ni händer då? joo, jag springer vilse och springer självklart in i den igen!!!"!!! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, shit pommes!

Men idag ska jag till stallet igen, med bil -s- Vi ska ha jour för första gången, det ska bli baotaspännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0