Yeah.

Är back in town.
Helgen i torpet var skönt , i fredags kom Moa och Filip dit och skulle sova, det var lite småjobbigt för dom är ju så sjukt aktiva, men jag läste lite Bamsesagor för dom och sen behövde jag egentligen inte göra så mycket mer. På lördagen så kom mormor och linda, dom hade med sig palt, så vi käkade palt och sedan tog dom med Moa och Filip hem. Resten av lördagen var chillebiff, jag såg Soldat Kelly och käkade chips, följde med på cykel när pappa åkte inlines, och sedan var det tänkt att det skulle bli middag men då fick vi gäster så vi käkade glass och hallon istället så det blev inte middag förens 22.00. Efter det var jag dödstrött så det blev sängen direkt! Jag ska fixa ett kort på mitt rum någongång, det har blivit jättemysigt nu när allting är i ordning, och min nya blommlampa är uppsatt :D
I söndags var det jättefint väder så vi var ute nästan hela dagen, jag satt ute och kammade zibbe, fast det var så varmt så vi fick bygga ett solskydd åt honom. Det var dock sjukt mycket flygfän där så flugsmällan var min bästa vän under helgen. Det fick mig också att inse att mitt flygfä problem inte kommer lösas av sig själv, så jag har mejlat till någon som håller på med kognitiv beteendeterapi här i luleå. Förhoppningsvis så kan det hjälpa. Jag och mamma var på loppis också, först i rörbäck och sedan i Jämtön , det var skoj :D Sedan var det tacos till middag och sen tillbaka in till stan igen.
Det var roligt att träffa darlo igen <3

Idag så har jag tvättid och så ska jag försöka städa litegrann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0