update.

Vi har 2 hästar nu :D
Jänta är så sjukt fin och hon var sjukt härlig att rida <3 Egentligen så heter hon Lorry Jenta, hon är norsk men här hos oss heter hon Jänta ist :)  Både Viking och hon har fått flytta över till vårat egna bete så nu håller dom på att bli kompisar.

Det var tänkt att jag skulle ge en update om förra veckans händelser men jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde.
En dag var jag med Erik iaf, vi var och hälsade på hemma hos mig i torpet och var litegrann hos Tobbe, en dag var jag på stan själv och köpte en baotasöt blå klänning :) ochsådär bara vanliga saker de andra dagarna :)

Idag (tisdag 29/7) har jag iaf var sjukt effektiv! Jag vaknade kring 11 och gick och bokade tvättstuga, hade turen att få en samma dag en timme senare, så jag åt frukost , packade klädpåsar och kl 12 drog jag ner till tvättstugan igen. Väl tillbaks kom jag på att det var dags att städa, så jag fixade bokhyllan, sorterade alla böckerna, lindade upp alla svennes kablar, satte alla afficher raka, bäddade om i sängen, städade toan och dammsög alltihop´n. Det känns mycket bättre där nu :)
Nu är det bara tvätten kvar och klockan 3 ska jag vara barnvakt åt Alvin en timme och ikväll ska vi nog och kolla till hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0