Onsdag

Jag kom in på Grans :D

Inatt sov jag för första gången ensam hemma hos Svenne. Men det visade sig tidigt att jag inte var helt ensam, den elaka spindeln som jag lät bli att döda tidigare på kvällen hade bestämt sig för att jag var ett lätt byte. Men jag vaknade i tid, när den hade avancerat till min del av rummet och var 10 cm från mitt huvud så gick mitt spindelsinne igång och olyckan kunde avvärjas. Tyvärr så var det bara en av oss som kom levande ur striden.
Någon gång under natten har jag släppt in Leona också, hon låg klistrad mot min rygg när jag vaknade i morse. Själva uppvaknandet var en rolig historia, Leona har öroninflammation så hon ska få droppar morgon och kväll. Och eftersom att Leona låg i min säng så smög Mattias in och försökte hämta henne utan att väcka mig, men hade hade förstås Alvin med sig som gallskrek av glädje över att hitta både mig och Leona. Menmen, det var ändå dags att stiga upp.

Det har varit en effektiv morgon, jag har redan hunnit vara och hämta in posten från våran gamla lägenhet och hämtat in posten åt Paula och Markus. + att jag hann på affären.
Så nu ska jag fortsätta att se Project Runway på Svennes älskade laptop ;)



Eftermiddagen med Alvin gick bra :) När Nina kom hem så for vi och kollade Viking också, han står på bete nu med massa andra hästar så när jag gick in till honom i hagen idag så var jag omringad av massa hästar, vilket jag egentligen inte tänkte på så mycket förens den största hästen från stallet smyger sig upp bakom mig och lägger sitt baotahuvud på min axel -s- Menmen, allting gick bra och det var skoj att träffa hästar :)

Imorgon blir det en tidig morgon. Klockan 7 skall jag vara på ISS kontor i stan där dom ska skjutsa ut mig till en skola där jag ska städa. Jag börjar inte förens nästa vecka men jag ska få hänga med kvinnan som jag ska vikariera för för att lära mig vad jag ska göra och inte göra :)
Efter det ska jag på bibblo och lämna igen, mina, svennes och ninas böcker.

Jag far till torpet imorgon och blir borta till på söndag mest troligt. Fast vi får internet där till helgen så ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0