Mjao :)

Helgen var nice :) Det var sjukt skönt med sovmorgon och det var sjukt skönt att inte behöva städa hela dagen :D
I lördags så var jag på fest hos Erik, han fyllde år i fredags :) Där var det baotanice, fick skjuts dit av tobbe som var chafför. Tillbaka vägen var dock inte lika rolig, jag satt i mitten mellan två packade snubbar som spillde öl på mig, menmen, det gick ju bra iaf -s-

Idag, söndag, så tog jag sovmorgon igen och sedan hängde jag med svennes päron på dollarstore och köpte kexchoklad :) När vi kom hem igen så käkade jag chips och sedan slocknade jag och vaknade inte förens vid halv 6 O_o Det var sjukt skönt att sova  :D Nu har jag precis kammat, rakat, badat och friserat Leona så nu är jag helt slut igen.

Imorgon är det dags för jobb igen, och efter det ska jag dra till Tobbe som fyller år och käka tårta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0