Häst :D

På fredag drar vi iväg till jämtland och hämtar hästen :D
Hon heter Jänta och är en nordsvensk ^_________^
Så på fredag far vi dit alltså, sover där en natt, och kommer hem på lördag kväll. Hon ska få stå i stallet första natten men på söndag så flyttar vi både henne och Viking till våran egna beteshage :)

Idag så var jag på stan och köpte sulor, grimskaft och en baotasöt klänning . Jag hoppas att det är sol imorgon så jag kan ha den :D Imorgon ska jag btw vara med ärki, vi ska våldgästa tobbe och se ice age 1 och 2 :)

Allting är bra helt enkelt + att darlo far tillsammans med oss till jämtland istället för ensam på torsdag så jag hinner träffa honom en hel dag längre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0