Blobb.

Någon hackade min msn för någondag sen. När jag loggade in på den igår så hette jag: "Suki är hetast i sverige".
Vilket var en smärre överraskning då jag aldrig sett personen ifråga. Menmen, msnduden var åtminstonde kärleksfull då jag fick höra i matsalen igår att jag hade skickat väldigt många hjärtan till flertalet personer.

Idag var det prov, engelska och matte. Engelskan gick hyfsat, matten tror jag inte gick alls.

Jag har glömt att ta med mig matlåda idag, så jag kommer att bli baotahungrig. Vi går skola till 5 och efter det så är det rs möte till typ 9. Men jag funderar på att offra min sista hundring och köpa en pizza därborta. Det är enda månadspeng dags om några dagar. På tal om det så fyller Darlo år på måndag, jag håller på att göra en present men den känns så litet så efter skolan på måndag ska jag kolla om det finns något roligare :)

På tal om något roligt så har jag börjat kören igen :D
Den 26 är det kördag i domkyrkan och den 27 så är det sång i porsökyrkan, det ska bli baotaskoj :)

Kommentarer
Postat av: Hanooti

Är det mycket folk i kören nu? o:

2008-01-21 @ 22:51:55
URL: http://lacona.blogg.se
Postat av: Hanooti

Är det mycket folk i kören nu? o:

2008-01-21 @ 22:52:16
URL: http://lacona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0