Tisdag 16/12

På torsdag skall vi ha lilla julafton i elevhemmet :D Det blir massa fika och risalamalta om vi hittar det någonstans + att alla har fixat en julklapp så Jossan G ska mest troligt vara tomte och bestämma vem som får vilken julklapp ;D

Riktiga julafton firas tillsammans med darlo i luleå. Vi ska prova på att fira jul ensamma bara han och jag utan familjen, måste erkänna att jag var oerhört skeptisk till det först. Men efter att ha provat att muta honom och insett att han inte tänker ge med sig så har jag faktiskt börjat se fram emot en julafton med bara vi två :)
Jullovet kommer att tillbringas i både jämtön och luleå, det ska bli mys att hinna träffa darlo hela veckorna istället för bara nån helg då och då!
När vi är i jämtön så ska Josefin lära mig att köra skoter ;D och jag ska få prova på deras schäfrar litegrann så att jag är van tills Nova flyttar in i lägenheten med oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0